ایمنی در کار نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

همانطور که می دانید  نماشویی ساختمان از جمله کار هایی است که با خطر سروکار دارد زیرا در اکثر شهر ها، ساختمان های آپارتمانی و برج های مرتفع زیاد شده است که همین امر، کار نماشویی ساختمان را با خطراتی رو به رو کرده است. به همین منظور در امر نماشویی ساختمان کارگران باید دارای تخصص، تجهیزات و ایمنی کاملی باشند تا از اتفاقات تلخ جلوگیری شود. ایمنی در کار از واجباتی است که هر شرکت بنابر قوانین باید آن را رعایت کند اما این موارد شامل چه بندهایی می شود؟ با توجه به اینکه در نماشویی ساختمان از تجهیزات و دستگاه های مختلفی استفاده می شود، اولین مورد این است که از ایمنی این دستگاه ها اطمینان حاصل شود. این فرآیند قبل از شروع کار انجام می گیرد تا در حین اجرای نماشویی ساختمان خطری کارگران و کارشناسان را تهدید نکند. مثلا  برای کسانی که با راپل یا همان تکنیک دسترسی با طناب کار می کنند باید از پوسیده نبودن طناب ها اطمینان حاصل کرد. از دیگر دستگاه های کاربردی نماشویی ساختمان که نقش نگه دارنده دارند و بیشتر در برج ها به کار می روند کلایمر هست که باید حتما قبل از شروع نماشویی ساختمان سرویس شود و یک متخصص استفاده از کلایمر بر سر پروژه باشد تا خطری کارگران و کارشناسان را تهدید نکند.

 

در کار نماشویی ساختمان به چه شرکت هایی می توان اطمینان کرد

در همه شرکت ها تمامی موارد ایمنی بایستی رعایت شود ولی گاهی این سهل انگاری به وجود می آید که قبل از شروع کار نماشویی ساختمان از موارد کاربردی اطمینان حاصل نمی شود و همین امر خطرات جبران ناپذیری را برای آن شرکت به بار می آورد. از مواردی که باید هر شرکت رعایت کند استفاده از افراد متخصص در این کار است که دوره های حرفه ای کار با دستگاه های پیشرفته نماشویی ساختمان را دیده اند و همه نکات استفاده از آن را می دانند زیرا استفاده از افرادی که تخصص این کار را ندارند شاید ارزان تر در بیاید اما خطرات بسیار زیان باری را در پی دارد. گاها برای اینکه کارفرما هزینه های خود را کم کند از بعضی شرکت هایی که کار حرفه ای نمیکنند استفاده می کند که این امری است بسیار خطرناک، ما به شما توصیه می کنیم قبل از شروع کار نماشویی ساختمان از تجربیات و عملکرد آن شرکت خدماتی اطمینان حاصل فرمایید تا خدایی ناکرده مشکلی برایتان به وجود نیاید.

 

دستگاه ها و ماشین های بالا بر در نماشویی ساختمان

دستگاه ها و ماشین های بالابر نماشویی ساختمان از جمله دستگاه هایی هستند که گاها به صورت جداگانه شرکت آن ها را از جای دیگر کرایه می کند و در مواردی نیز هست که توسط شرکت خریداری می شوند.  اما در مواردی که این دستگاه ها کرایه و مورد استفاده قرار می گیرند باید حتما از کیفیت و ایمنی آن ها اطمینان حاصل شود.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

ایمنی در کار نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: